
Som vanligt tänder Skillinge Företagareförening upp marschaller i och omkring hamnen på fredagen och lördagen (om vädret tillåter). I år arrangerar vi också ett fackeltåg på lördagen (återigen om vädret tillåter). Vi samlas vid boulebanan i hamnen kl 17:00 och marscherar kl 17.30 till badbryggan där Badbryggans Vänner eldar och hjälper till att grilla korv som Företagarföreningen bjuder på.